Marketingcommunicatieplan

Het marketingcommunicatieplan biedt inzicht in het wie, waarom, hoe en wanneer van de marketingaanpak voor uw onderneming:

  • wie: welke doelgroep(en) wilt u bereiken
  • waarom: welke doelen wilt u realiseren
  • hoe: welke strategie, welke positionering
  • wat: welke marketing communicatiemiddelen worden ingezet
  • wanneer: binnen welke termijn en in welke volgorde wordt welk middel ingezet

Thinking Marketing stelt voor uw het marketingcommunicatieplan op en voert dit voor u uit. Indien nodig maakt Thinking Marketing hierbij gebruik van kennis en expertise van haar partnernetwerk van specialisten, zowel in Nederland als in Duitsland.

Volg mij

Blijf via mijn social media kanalen op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Contact

Thinking Marketing
Bjorn Bos
06 13 47 49 02
bjorn@thinkingmarketing.nl

Bezoekadres
Bergerweg 170
6135 KD Sittard