Marketingcommunicatieplan
A goal without a plan is just a wish
Wilt u uw marketingactiviteiten beter laten presteren? Is uw marketingaanpak gebaseerd op losse acties? Een marketingcommunicatieplan helpt u uw marketingaanpak te structureren, biedt houvast en helpt uw doelen te realiseren.
Wie, waarom, hoe, wat en wanneer
Het marketingcommunicatieplan biedt inzicht in het wie, waarom, hoe en wanneer van de marketingaanpak voor uw bedrijf of merk:
- wie: welke doelgroep(en) wilt u bereiken
- waarom: welke doelen wilt u realiseren
- hoe: welke strategie, welke positionering
- wat: welke marketing communicatiemiddelen worden ingezet
- wanneer: binnen welke termijn en in welke volgorde wordt welk middel ingezet
Waarom een Marketingcommunicatieplan laten schrijven?
Op basis van jarenlange ervaring schrijft Thinking Marketing voor een marketingcommunicatieplan, waar u echt iets mee kunt. Geen vaag verhaal of pagina's dik plan voor de komende tig jaar dat vervolgens in een la verdwijnt. Wel een helder plan voor met concrete actiepunten, waar u de komende 1-2 jaar mee vooruit kunt. Ook de uitvoering en implementatie van dit plan neemt Thinking Marketing u uit handen. Indien nodig maakt Thinking Marketing hierbij gebruik van kennis en expertise van haar partnernetwerk van specialisten, zowel in Nederland als in Duitsland.
Een Marketingcommunicatieplan dat voor u werkt, niet andersom?
Als u dat wilt voor uw bedrijf, klik dan op de onderstaande button om een vrijblijvende afspraak te maken.
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.