Bjorn Bos
Uiteraard is bij de keuze van een adviseur, van belang dat deze kundig is en beschikt over de gewenste combinatie van kennis en vaardigheden. Dit geldt voor elk vakgebied en zeker voor marketing communicatie. Maar wat maakt uiteindelijk het verschil, welke adviseur krijgt de opdracht? Juist! Vaak wordt deze beslissing genomen op basis van een persoonlijke connectie, een klik zogezegd, met uw adviseur.
Thinking Marketing = Bjorn Bos en Bjorn Bos = Thinking Marketing
Ik deel mijn passie voor het vakgebied marketing communicatie graag met anderen. Ik houd van het verbinden van strategie met operationele concepten. Het creatieve proces van het bedenken en ontwikkelen van marketing communicatiemiddelen en activiteiten. De kennis en expertise die ik in ruim 14 jaar heb opgebouwd zet ik graag in om zo een bijdrage leveren aan uw succes over de grens.
Kernwaarden Thinking Marketing
Ik zeg wat ik doe en doe wat ik zeg. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid bij u als klant ook al zit het wel eens tegen. Om dit te realiseren draagt Thinking Marketing de volgende kernwaarden hoog in het vaandel:
Eerlijk, consciëntieus, gedegen, krachtig, creatief, verbindend, betrokken