Verbindende kracht
Thinking
Als ondernemer maakt u zich gedachten over uw onderneming en over hoe u uw producten/diensten gaat vermarkten en hoe u succesvol wordt. Vraagtekens, onbeantwoorde vragen. U zoekt naar antwoorden. Juist bij het betreden van een nieuwe markt, zoals Duitsland, is het belangrijk hierover na te denken.
Marketing
Marketing biedt antwoorden op vragen, zoals: waar bevindt zich mijn doelgroep, hoe benader ik mijn doelgroep hoe onderscheid ik mij van de concurrentie en welke middelen zet ik in.
Thinking Marketing «» De verbindende kracht
Verbinden van vraag en antwoord, verbinden van vraag en aanbod, verbinden van bestaande met nieuwe markten. Verbinden van (marketing)strategie met operationele marketing concepten. Daar gaat het om.
De verbindende kracht van Thinking Marketing is gericht op marketing communicatie, maar gaat verder. Afhankelijk van uw behoefte/vraag brengt Thinking Marketing u in verbinding met specialisten op bijvoorbeeld juridisch, fiscaal, sales, organisatorisch gebied.