Positionering
De positionering is de positie die uw merk/bedrijf heeft t.o.v. andere merken/bedrijven gezien vanuit het perspectief van uw klant. Uw onderscheidend vermogen is hierbij enorm belangrijk. Hoe valt uw boom op in het bos van medeaanbieders. Waarom zouden klanten juist voor u moeten kiezen? Juist bij uw stap richting Duitsland is het belangrijk om helder te krijgen wat uw huidige positionering is en of deze ook past bij onze oosterburen en daar voldoende onderscheidend is.
Thinking Marketing helpt u hierbij door:
- Antwoord te geven op de waarom vraag: klant kopen niet wat u doet, maar waarom u het doet
- Inzicht te bieden in uw Unique Selling Points: waar ligt uw kracht, uw onderscheidend vermogen
Herpositionering, een koerswijziging
Wanneer de markt waarop u actief bent veranderd, u uw product/dienstenaanbod wijzigt of u een nieuwe markt (Duitsland) wil betreden, kan het nodig zijn dat u van koers moet wijzigen. Thinking Marketing biedt u een kompas om de juiste koers te varen en uw doelen te bereiken.